Din handlevogn er tom

Walkie Talkie, Radio og Antenne

Radiosalg i Bergen tilbyr walkie talkie / CB Radio , Proffradio , jaktradio, Lisensfri radio, amatørradio utstyr, antenne , antennefeste, antennetuner, koakskabel , plugger , swr-meter, sambandsradio, repeater og litt til.  Vi fører walkie talkie merkenavn som Albrecht , Cobra, Danita, Midland, President, TTI TCB og andre.  Digital radiokommunikasjon fra EXCERA, Motorola, HYTERA, Kenwood, ENTEL , Raycom, Wouxun osv.  Tilbehør fra kjente merkenavn pluss litt til.  Kjøp på nett eller kom innom vårt utsalgssted i Bergen.  Nå har vi over 900 produkter i vår nettbutikk, og flere skal det bli.

Walkie Talkie, Albrecht AE 6491CT , lastebilpakke som inkluderer antenne og monteringsbrakett.  Her får du en solid cb radio som passer kjøretøy med 12 og 24 volt spenning.  Fyldig lyd av fronthøyttaler på 3 watt.  Med i pakken får du også monteringsbrakett - DIN monstasje.  Mikrofon har kanalvelger, opp/ned.  CB radio er en multiradio, AM/FM - 4 watt, som kan benyttes i hele Europa.  Stort display som viser både kanal og frekvens. Viser signalstyrke, skanning, hurtigtast kanal 9 og 19, automatisk squelch,  5 plasser til hurtivalg, roger-beep, forskjellige bakgrunnsfarger i display, RF-power meter, RF-gain og mikrofon-gain.  Pris kr. 1990.-   Walkie Talkie Lastebilpakken   Bestill i dag!

 

Raycom S-618 lisenfri Walkie Talkie

Liten og lett lisensfri walkie talkie i 446 MHz båndet.  Utgangseffekt på 0.5 watt.  1800 mAh Li-On batteri gir deg opptil 20 times brukstid og enda lengre stand By tid.  Størrelse på radio er 99 mm lang, 47mm bred og 27mm dybde.  Kun 135 gram.  Passer rett ned i brystlommen.  For deg som trenger det, det er en lommelykt på toppen av radio.  Den aktiveres ved å trykke på den oransje knappen.  Kanalvelger Opp/Ned.  Med i esken medfølger det radio, batteri, belteklips, håndreim og bruksanvisning.  Bestill Raycom S618

 

Kontakt oss for mer informasjon / Bestilling:  Tlf 99 69 12 22

Alt innen radiosamband, kabel og antenne

Vi tilbyr lukket samband til bygg og anlegg, veiarbeid, transport, vekterfirma m.fl Har du, eller ønsker du et lukket samband / digital radiokommunikasjon er vi behjelpelig med alle formaliteter til NKOM, (Post og Teletilsynet.) Alle kan få konsesjon til egen frekvens, det gjelder både private og bedrifter. Du betaler ingenting for selve frekvensen men lisens per apparat. I skrivende stund koster lisens for et håndapparat /mobilapparat ca kr.210.-/år. Betales til PTT.   Vi selger deg radiokommunikasjon inkludert antenne, kabel, plugger, strømforsyning og annet tilbehør.  Lisensfri walkie talkie har vi også.  Kontakt oss i dag.

TYT MD-9600 DMR radio - dual band, Lagervare!

Her er den nye DMR mobilradio fra TYT.  Dette er en dual band DMR radio med frekvensområde 136-174 / 400-470 MHz.  Effekt er opptil 50 watt VHF og 45 watt UHF, bruker TDMA.  Er kompatibel med Motorola TRBO TIER II.   TYT MD-9600 tilbyr 250 soner med 16 kanaler, innebygget subtone, kanalskanning,  prioritert skanning,  SMS, kryptering og litt til.

 

 

2015 SALG

 
Ønsker du å snakke radio med oss.  Vi er ikke det vanlige 09-16 firma.  Tilbyr fleksible åpningstider og telefonsupport på kveldstid.  Vi er tilgjengelig.  Ta kontakt - vi snakkes !! 
 
 

 

Takk for besøket og velkommen igjen ! 

Antenne | Walkie talkie | Modellbiler Sportsradar | Raycom | Exera |  Digital Radiokommunikasjon Koakskabel | BNC Plugg

Kopiering av tekster, deler- og hele tekster forbud, ref. åndsverksloven

Parse Time: 0.220 - Number of Queries: 358 - Query Time: 0.110106747849